سوسيس ، كالباس و فراورده هاي گوشتي دشمن ريه
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ به خاطر بابای مهربونم که عمرشو صرف تعلیم وتربیت دانش آموزان وما کرد تا همه دکتر ومهندس بشویم .روحش همیشه شاد. به خاطر اینکه چون سکته قلبی ناگهانی ما را ترک کرد و ما را تنها گذاشت. من سعی کردم تمام علائم و راهکارهای آن را برای استفاده در دسترس همگان بگذارم به امید روزی که هیچ بابا ومامانی ناگهانی بچه هاشونو ترک نکنند و سایه آنها سالهای سال بالای سربچه هاشون بموند.هر کسی که از مطالب وبلاگ استفاده می کند یک فاتحه هم برای بابام بخوند.ممنون ."بابا خیلی خیلی خیلی دوستت دارم."
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غلام_افرا و آدرس gholamafra20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 468
بازدید ماه : 467
بازدید کل : 222955
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس



عکس قلب و لب



کد متحرک کردن عنوان وب


ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
غلام_افرا
علمی / مذهبی /تاریخی

در بيماري انسداد مزمن ريوي، که به آن «برونشيت مزمن» هم مي‌گويند، عملکرد ريه تا حدي پايين مي‌آيد و فرد به‌طور مداوم دچار سرفه و تنگي نفس است. اغلب اين بيماران که سيگاري هم هستند، لب‌ها و انگشتان کبودي دارند که نشان دهنده پايين آمدن اشباع اکسيژن خون آنها به دليل ناکارآمدي مجاري ريوي‌شان است.

به گفته اين محققان، نيترات‌ها كه براي پيشگيري از خراب شدن گوشت و رنگ‌دار كردن به فراورده‌هاي گوشتي اضافه مي‌شوند، مي‌توانند به بافت ريه آسيب بزنند. لازم به توضيح است که در صنايع غذايي، در تهيه اغلب غذاهاي آماده و کنسروي، از اين نوع مواد نگهدارنده، براي حفظ طعم و تازگي خوراکي‌ها، به‌طور گسترده استفاده مي‌شود.

با اين حال به نظر مي‌رسد هنوز براي اعلام نظر قطعي جامعه پزشکي پيرامون اين اتهام جديد عليه همبرگر و سوسيس و کالباس، خيلي زود باشد.

خود اين محققان تاكيد كرده‌اند ملاحظات و محدوديت‌هايي در اين مطالعه وجود دارد که نمي‌توان از آن يک نتيجه قاطع و صد در صد، عليه نيتريت‌ها و فراورده‌هاي گوشتي گرفت.

براي اين کار نياز است که موضوع در گروه‌هاي جمعيتي مختلف و نمونه‌هاي بيشتري مطالعه شود. تا آن زمان، البته شرط احتياط و عقل آن است که از غذاهاي تازه و همچنين گوشت سفيد مرغ و ماهي بيشتر در رژيم غذايي‌مان استفاده کنيم و مصرف مقادير کافي از ميوه و سبزيجات را فراموش نکنيم؛ چرا که به هر حال فايده‌هاي اينها مشخص شده است.

اين تحقيق در آخرين شماره نشريه «بيماري‌هاي تنفس و مراقبت‌هاي ويژه» آمريکا منتشر شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: