درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ به خاطر بابای مهربونم که عمرشو صرف تعلیم وتربیت دانش آموزان وما کرد تا همه دکتر ومهندس بشویم .روحش همیشه شاد. به خاطر اینکه چون سکته قلبی ناگهانی ما را ترک کرد و ما را تنها گذاشت. من سعی کردم تمام علائم و راهکارهای آن را برای استفاده در دسترس همگان بگذارم به امید روزی که هیچ بابا ومامانی ناگهانی بچه هاشونو ترک نکنند و سایه آنها سالهای سال بالای سربچه هاشون بموند.هر کسی که از مطالب وبلاگ استفاده می کند یک فاتحه هم برای بابام بخوند.ممنون ."بابا خیلی خیلی خیلی دوستت دارم."
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غلام_افرا و آدرس gholamafra20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 222484
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


كد ماوس



عکس قلب و لب



کد متحرک کردن عنوان وب


ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
غلام_افرا
علمی / مذهبی /تاریخی
شنبه 30 فروردين 1393برچسب:روز معلم, :: 1:4 ::  نويسنده : معصومه رستمی       


"پشت سر پدرت از پله ها میای پایین و میبینی چقدر آهسته میره
میفهمی پیر شده!
وقتی داره صورتش رو اصلاح میکنه و دستش میلرزه ، میفهمی پیر شده!
وقتی بعد غذا یه مشت دارو میخوره ، میفهمی چقدر درد داره اما هیچ چی نمیگه...
و وقتی میفهمی نصف موهای سفیدش به خاطر غصه های تو هستش
دلت میخواد بمیری ......................
پدرم... تنها کسی است که باعث میشود بدون شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند ."



جمعه 15 فروردين 1393برچسب:افراکتی/قائم شهر, :: 23:41 ::  نويسنده : معصومه رستمی       


چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : معصومه رستمی       

 حضرت صادق(ع) فرمود: هرگاه از کسی مالی یا حیوانی گم شود این دعا را بخواند. اَللّهُمَّ اَنَّکَ اِلهُ مَنْ فی السَّماءِ وَ اِلهُ مَنْ فی الْاَرْضِ وَ عَدْلٌ فیهِما وَ اَنْتَ الْهادی مِنَ الضَّلالَهِ وَ تَرُدٌ الضّالَّهَ رُدَّ عَلَیَّ ضالَّتی فَاِنَّها مِنْ رِزْقِکَ وَ عَطِیَّتِکَ اَللّهُمَّ لا تُقْنِنْ بِها مُؤمِناً وَ لا تُغْنِ بِها کافِراً اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ وَ عَلی اَهْلِ بَیْتِهِ



چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:دعایی جهت غنی شدن, :: 1:49 ::  نويسنده : معصومه رستمی       

 

حضرت خاتم الانبیاء (ص) به اصحاب صفه در زمانی که از تنگدستی خویش شکایت کردند این دعا را تعلیم ایشان فرمود که دائم بخوانند، غنی خواهند شد:

اَللّهُمَّ رَبِّ السَّمواتِ السَّبْعِ وَ رَبِّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ اِقْضِ عَنّا الدَّیْنِ وَ اَغْنِنا مِنَ الْفَقْرِ



چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:فضلیت تسبیح حضرت زهرا(س), :: 1:44 ::  نويسنده : معصومه رستمی       

اولین ذکری که بعد از اتمام نماز بسیار سفارش شده است تسبیح حضرت زهرا (س) است. از امام صادق (ع) مروی است که: ما امر می‌کنیم کودکان خود را به تسبیح فاطمه (س) چنانکه امر می‌کنیم آنها را به نماز، پس ترک آن را مکن که هر که مداومت نماید بر آن شقی و بدبخت نمی‌شود و در روایات معتبر وارد شده که ذکر کثیر که خدا در قرآن مجید به آن امر فرموده تسبیح حضرت فاطمه (س) است که باید بعد از هر نماز خوانده شود.
امام محمد باقر (ع) فرمودند: هر که تسبیح فاطمه (س) را بگوید و بعد از آن استغفار کند خدا او را بیامرزد و آن بر زبان صد است و در میزان عمل هزار، و شیطان را دور می‌کند و خدا را خشنود می‌‌گرداند. امام صادق (ع) نیز فرمودند: هر که این تسبیح را بعد از نماز بگوید پیش از آنکه پاهایش را از حالت نماز بگرداند آمرزیده شود و بهشت بر او واجب گردد و نزد من از آنکه هزار رکعت نماز بگذارد در هر روزی بهتر است و آن تسبیح این است بعد از هر نماز بلافاصله:
۳۴ مرتبه: اللهُ اَکْبَر
۳۳ مرتبه: اَلْحَمْدُلله
۳۳مرتبه: سُبْحانَ الله



چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, :: 1:41 ::  نويسنده : معصومه رستمی       

محدث فیض در خلاصه الاذکار نقل کرده که از حضرت زهرا (س) روایت شده که شبی حضرت رسول (ص) بر من وارد شد در وقتی که رختخواب خود را پهن کرده و مهیای خوابیدن بودم، فرمود: ای فاطمه مخواب مگر آنگاه که این چهار عمل را انجام داده باشی.
اولاً یک ختم قرآن بخوان و بخواب و دیگر یک حج و یک حج عمره بجای آور و بخواب، سوم آنکه همه مؤمنین را از خود راضی گردان و چهارم آن که من و همه انبیاء را شفیعان خود قرار دهی.
پیغمبر اکرم (ص) فرمود: عزیزم! خدای تعالی روی لطفی که به پدر تو و تو دارد این دستور را به قدری سهل و آسان قرار داد که شما و شیعیان عمل نمایید و اجر و مزد بسیاری برای شما خواهد بود هر گاه سوره (قل هو الله  احد) را سه مرتبه بخوانی ثواب یک ختم قرآن خواهی برد و هر گاه تسبیحات اربعه را بگویی صواب حج و عمره برده‌ای و هر گاه طلب مغفرت جهت اموات نمایی همه آنها از تو خشنود می‌گردند و هر گاه بر من و سایر انبیاء صلوات فرستی همه آنها شفیعان تو خواهند بود، به این قسم:
اَللّهُمَّ صَلَّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدْ اَللّهُمَّ صَلَّ عَلی جَمیعِ الأنْبِیاءِ وَ الْمُرْسَلین



یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:اسم اعظم,خواص سوره ها, :: 21:47 ::  نويسنده : معصومه رستمی       

خواص سوره آل عمران

از حضرت رسول روايت كرده اند كه هر كس روز جمعه سوره آل عمران را بخواند خداوند و فرشتگانش تا غروب آفتاب بر او صلوات ميفرستند.

همچنين در صحيح مسلم از پيامبر اكرم (ص) نقل كرده اند كه سوره هاي بقره و آل عمران را بخوانيد زيرا در روز قيامت اين دو سوره همچون دو پايه ابر يا سايبان بر روي شما سايه مي افكند و شفاعت شما را ميكنند .

و آمده كه خواندن سوره آل عمران برابر با ثواب هزار شهيد است و به هر حرفي از آن در پل  صراط براي شماايمني از آفات باشد.

امام جعفر صادق (ع) مي فرمايند براي اداي دين اين سوره را سيزده با ر بخوانند و زن حامله براي آساني وزن حمل اين سوره را با خود داشته باشد همچنين اگر اين سوره را بر درخت بي بار ببندند  ميوه میاورد.

خواص سوره بقره

ابن عباس از حضرت رسول(ص) روايت كرده كه حضرت فرمودند شيطان از خانه اي سوره بقره در آن خوانده شود فرار ميكند و آموختن اين سوره خير و بركت است و ترك آن موجب پشيماني و حسرت ميگردد و خداوند توفيق خواندن اين سوره را به اهل باطل نميدهد و خواندن اين سوره در شب باعث ميشود كه شيطان تا سه شب وارد آن خانه نشود. امام جعفر صادق(ع) ميفرمايند هركس اين سوره را هفت بار بر مصروع يا ديوانه بخواند يا بنويسد و برگردن آنان بياويزد از آن بيماري شفا يابد و نوشتن و همراه داشتن اين سوره تمامي دردها را از بين ميبرد ،اگر بر كودكي كه ميخواهند اورا از شير بگيرند ببندند به آساني از شير گرفته ميشود. اگر سوره را نوشته و با آب باران بشويند و به شخص ترسيده دهند ترس او از بين ميرود. هركس اين سوره را بخواند ثواب حج و عمره براي او مينويسند.

 خواص سوره حمد

حضرت رسول (ص) فرموده اند: هركس سوره حمد را بخواند مانند كسي است كه تورات، انجيل ،زبور و فرقان را خوانده باشد. و نيز با فضيلت ترين آيات قرآن آيه " الحَمدُ لِلّهِ رَبَّ العالمين" است كه هر كس پنج بار اين آيه را بخواند فرشته اي  ندا خواهد كرد كه خداوند متوجه تو مي باشد پس هر آنچه مي خواهي از او بطلب . همچنين آورده اند كه فاتحه الكتاب بر هر مارگزيده اي خوانده شود خداوند او را شفا ميدهد. همچنين وقت حجامت كردن اين سوره را هفت بار بخوانيد منافع آن را خواهيد ديد.

 

تاثير سلام در وسعت رزق و روزي

شيخ طبرسي (ره) در مجمع البيان از حضرت رسول اكرم ( ص ) روايت كرده كه جهت وسعت روزي و اداي دين هر وقت داخل خانه خود شدي سلام كن خواه كسي باشد يا نباشد و بعد از آن يكبار سوره توحيد را قرائت كن.

ختم سوره قدر براي طلب رزق و روزي

خواندن ده مرتبه سوره قدر بعد از نماز صبح و مداومت به آن تاثير زيادي در وسعت رزق دارد . همچنين هركس سوره قدر را براي هر حاجتي سيصد و شصت مرتبه بخواند بدون شك حاجتش برآورده مي شود. خصوصا براي دفع فقر و فاقه و زوال عسرت و احتياج وبراي ثروتمند شدن و اداي دين كه از مجربات است.

       خواص بسم الله الرحمن الرحيم (3)

از رسول اكرم(ص) نقل شده است كه بسم الله الرحمن الرحيم اسم اعظم است.

وابن عباس روايت ميكند كه آن حضرت فرموده اند كه هر كس بگويد بسم الله الرحمن الرحيم و لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم خداوند متعال او را از هفتاد بلا دور گرداند.

پيامبر(ص) فرموده اند هركس يكبار به صدق دل بسم الله الرحمن الرحيم بگويد حق تعالي به هر حرفي چهار هزار نيكي در نامه اعمال او ثبت كند و چهار هزار بدي از نامه اعمال او پاك گرداند.

 

خواص بسم الله الرحمن الرحيم (2)

-         اگر بر كاسه آبي 786 بار بخواني و بنوشاني به كسي كه محبتش را ميخواهي خداوند محبتت را در دل او قرار ميدهد.

-         اگر به كسي كه ضعف حافظه دارد بنوشاني حافظه اش قوي گردد.

-         اگر شصت و يك مرتبه هنگام بارش باران بخواني خداوند انچه را كه بخواهي به تو ميدهد.

-         براي ديدن خوابهاي صادقه چهل روز بعد از نماز صبح با صدق و صفا روزي دويست و يكبار بخوانيد .

-         براي كودكي كه در خواب ميترسد بيست يك بار نوشته و بالاي سرش قرار دهيد.

 
 

خواص بسم الله الرحمن الرحيم (1)

هركس هنگام خواب بيست و يكبار ذكر بسم الله الرحمن الرحيم را تلاوت كند در آن شب از شر شيطان ، سارقين و ديگر بلايا در امان خواهد بود.

اگر دردي در بدن  باشد سه روز پشت سر هم روزي صد بار بخوانيد تا از درد خلاص شويد.

براي غني شدن و وسعت روزي در هنگام طلوع خورشيد در مقابل ان ايستاده و سيصد بار ذكر بسم الله الرحمن الرحيم را گفته سپس صد بار صلوات بفرستيد.

براي نجات از زندان ،زنداني يا شخصي به نيابت او سه روز و سه شب هزار مرتبه آنرا بخواند انشاالله خلاصي يابد.

منبع:وبلاگ دعا116



یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, :: 20:25 ::  نويسنده : معصومه رستمی       

 

اگر کسی سوره مبارکه یوسف را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و در دیوار خانه پنهان کند آن خانه

بر او و اهل و عیال او مبارک گردد

منبع : خواص آیات قرآن کریم ص 91