درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ به خاطر بابای مهربونم که عمرشو صرف تعلیم وتربیت دانش آموزان وما کرد تا همه دکتر ومهندس بشویم .روحش همیشه شاد. به خاطر اینکه چون سکته قلبی ناگهانی ما را ترک کرد و ما را تنها گذاشت. من سعی کردم تمام علائم و راهکارهای آن را برای استفاده در دسترس همگان بگذارم به امید روزی که هیچ بابا ومامانی ناگهانی بچه هاشونو ترک نکنند و سایه آنها سالهای سال بالای سربچه هاشون بموند.هر کسی که از مطالب وبلاگ استفاده می کند یک فاتحه هم برای بابام بخوند.ممنون ."بابا خیلی خیلی خیلی دوستت دارم."
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غلام_افرا و آدرس gholamafra20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 225
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 511
بازدید ماه : 510
بازدید کل : 222998
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس



عکس قلب و لب



کد متحرک کردن عنوان وب


ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
غلام_افرا
علمی / مذهبی /تاریخی
جمعه 23 اسفند 1392برچسب:تهیه مواد شوینده خانگی, :: 18:17 ::  نويسنده : معصومه رستمی       

حتی برخی افراد ترجیح می دهند ، با استفاده از مواد طبیعی ، لوازم بهداشتی و آرایشی در خانه تهیه کنند تا از یک طرف در هزینه ها صرفه جویی شود و از سوی دیگر سالم باشند .

استفاده از گیاهان معطر و گل ها در ساخت عطر و صابون یکی از فعالیت هایی است که علاوه بر این که سرگرم تان می کند ، می تواند درآمد زا هم باشد امروزه استفاده از اسانس روغنی و عصاره موجود درمیوه ها و سبزیجات و دانه های روغنی به دلیل وجود مواد موثره و ترکیبات مفیدی که در این مواد یافت می شوند در ساخت انواع شوینده ها بکار رفته و با عنوان صابون وشامپوهای ضد خشکی پوست ، کاهش دهنده چین و چروک ، مناسب برای پوست های چرب و خشک به فروش می رسد. در صورت آشنایی با خواص انواع میوه ودیگر مواد غذایی طبیعی و تاثیر آن ها بر پوست می توانید به راحتی شوینده متناسب با نوع پوست تان را در خانه تولید و استفاده کنید . در واقع حفظ چربی پوست ، استفاده از شوینده متناسب با فصل و آب وهوا ، شست وشوی صورت با صابونهای معطر ، پیشگیری از ابتلا به التهابات پوستی با حذف رنگ های مصنوعی از فواید تولید صابون های میوه ای در خانه است .

تهیه صابون با عسل و خیار
یک روش ساده برای تهیه صابون های معطر استفاده از میوه دلخواه ، موم تصفیه شده خالص و روغن پایه با اسانس طبیعی است . مثلا می توانید با مواد غذایی مانند عسل و خیار صابون تهیه کنید .برای تهیه صابون عسل و خیاربه یک فنجان خرده صابون سفید رنگ ، یک قاشق غذا خوری موم خالص و تصفیه شده ، یک قاشق غذا خوری عسل ، دو عدد خیار پوست کنده و رنده شده به علاوه یک قاشق غذا خوری روغن بادام نیاز دارید .برای ذوب کردن صابون های دور ریز و موم می توانید ظرفی مناسب را پر از آب کرده ، روی حرارت متوسط اجاق گاز قرار داده و تا جوش آمدن آب صبر کنید ، سپس صابون ها را در ظرف کوچکتری گذاشته ودر آب در حال جوش قرار دهید . تا ذوب شدن کامل قطعات صابون منتظر بمانید . همین روش را برای ذوب کردن موم بکار گیرید و در انتها صابون و موم ذوب شده را در ظرفی جداگانه مخلوط کنید. از دستگاه مایکروفر نیز می توانید برای آب کردن صابون ها استفاده کنید . سپس عسل را به مواد بیفزایید و آن را به خوبی مخلوط کرده تا یکنواخت شوند .
منتظر بمانید تامواد کمی سفت شده و لایه نازکی روی آن تشکیل شود سپس روغن بادام و عصاره خیار را به آن اضافه کرده و در قالب بریزید. به مدت 2 تا 3 ساعت صبر کنید تامواد سرد شده و شکل بگیرند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: