درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ به خاطر بابای مهربونم که عمرشو صرف تعلیم وتربیت دانش آموزان وما کرد تا همه دکتر ومهندس بشویم .روحش همیشه شاد. به خاطر اینکه چون سکته قلبی ناگهانی ما را ترک کرد و ما را تنها گذاشت. من سعی کردم تمام علائم و راهکارهای آن را برای استفاده در دسترس همگان بگذارم به امید روزی که هیچ بابا ومامانی ناگهانی بچه هاشونو ترک نکنند و سایه آنها سالهای سال بالای سربچه هاشون بموند.هر کسی که از مطالب وبلاگ استفاده می کند یک فاتحه هم برای بابام بخوند.ممنون ."بابا خیلی خیلی خیلی دوستت دارم."
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غلام_افرا و آدرس gholamafra20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 512
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 798
بازدید ماه : 797
بازدید کل : 223285
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس



عکس قلب و لب



کد متحرک کردن عنوان وب


ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
غلام_افرا
علمی / مذهبی /تاریخی

موثرترین روش‌های خانگی درمان سرفه

متخصصان طب سنتی اسلامی به دنبال بررسی‌های خود، رعایت نکات زیر را به منظور درمان خانگی سرفه پیشنهاد می‌کنند:

ـ مصرف جوشانده گل ختمی، آویشن و جوشانده و دمکرده زنجبیل همراه عسل و لیمو و دمکرده عناب از جمله گیاهان دارویی است که برای کاهش یا درمان سرفه‌های شدید موثر است.

ـ از خوردن مایعات سرد بخصوص پس از خواب باید خودداری کرد و بهتر است از مصرف غذاهای سرخ شده و با ترکیبات اسیدی مثل ترشی در زمانی که فرد دچار سرفه است، خودداری شود.

ـ غذاهای ملین مثل حریره، آش کدو و میوه‌های پخته شده ومصرف آش سبزی و سوپ سبزیجات حاوی گشنیز، جعفری و اسفناج برای تسکین سرفه موثر است.

ـ حریره بادام را نیز می‌توان به عنوان نرم‌کننده سینه و کاهش سرفه مصرف کرد. توصیه می‌شود از بخور استفاده شود تا هوا مرطوب شده و مشکلات تنفسی کمتر شود.

بهترین دارویی که میشود در اینجا ذکر کرد پختن شلغم روزی دو الی سه بار است که سریعا مشکل را بر طرف می کند.

آب نمک یا چای سیاه که زیاد جوشیده باشد با نمک مخلوط کرد در روز چند بار قرقر کنید .

ـ در صورت آلودگی هوا پیشنهاد می‌شود به شست‌وشوی بینی و انجام بخور آویشن بعد از بازگشت به منزل مبادرت شود و در صورت ابتلا به سینوزیت و آلرژِی باید درمان لازم انجام و از مواجهه با هوای سرد و دود سیگار و خوردن مایعات سرد و محرک اجتناب شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: