اگر بیماری تنفسی دارید چگونه سیگار را ترک کنید؟
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ به خاطر بابای مهربونم که عمرشو صرف تعلیم وتربیت دانش آموزان وما کرد تا همه دکتر ومهندس بشویم .روحش همیشه شاد. به خاطر اینکه چون سکته قلبی ناگهانی ما را ترک کرد و ما را تنها گذاشت. من سعی کردم تمام علائم و راهکارهای آن را برای استفاده در دسترس همگان بگذارم به امید روزی که هیچ بابا ومامانی ناگهانی بچه هاشونو ترک نکنند و سایه آنها سالهای سال بالای سربچه هاشون بموند.هر کسی که از مطالب وبلاگ استفاده می کند یک فاتحه هم برای بابام بخوند.ممنون ."بابا خیلی خیلی خیلی دوستت دارم."
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غلام_افرا و آدرس gholamafra20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 177
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 463
بازدید ماه : 462
بازدید کل : 222950
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس



عکس قلب و لب



کد متحرک کردن عنوان وب


ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
غلام_افرا
علمی / مذهبی /تاریخی
دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : معصومه رستمی       

اهکارهای ترک سیگار
- از مشاور و یا گروه حمایت کننده خود کمک بخواهید.
از روش های درمانی برای جایگزینی نیکوتین استفاده کنید و روش های آموزشی برای ترک سیگار را به کار ببندید. همه این روش ها با هم، به شما در ترک سیگار کمک کرده و از دوباره سیگاری شدن شما جلوگیری می کنند.

 

- به گذشته خود نگاه کنید.
اگر در گذشته شما سعی کردید سیگار را ترک کنید، ولی موفق نشدید، می توانید ببینید چه چیزی باعث شد که در ترک سیگار موفق نباشید. بعد آن چیز را دور بیاندازید.

- یک تاریخ انتخاب کنید.
یک تاریخ برای ترک سیگار انتخاب کنید و مصمم باشید سیگار را در آن تاریخ کنار بگذارید. 2 تا 3 هفته به خودتان اجازه دهید تا آماده شوید و با انگیزه، سیگار را ترک کنید.

 

- در کارهای روزمره خود تغییراتی بدهید.
بیشتر سیگاری ها دارای یک برنامه منظم و روزانه برای سیگار کشیدن می باشند، برای مثال: آنها در ساعات مخصوصی سیگار می کشند. ساعات سیگار کشیدن خود را تغییر دهید و به سیگار کشیدن فکر نکنید.

 

- در شیوه های زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید.
با مرتب و روزانه ورزش کردن مثلا پیاده روی در صبح ،مصرف غذاهای سالم ، برنامه منظم برای خوابیدن و استرس کمتر داشتن، احساس بهتری از خودتان خواهید داشت و مصمم به ترک سیگار خواهید بود.
این را بدانید که هر گونه تغییر در زندگی سخت است، اما شما دارای قدرت زیادی هستید و می توانید در نبرد با سیگار موفق شوید و از زندگی با دوستان و اقوام و کودکان خود بیشتر لذت ببرید.


منبع:tebyan.net

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: